Gluteus maximus

Där förstår ni har jag träningsvärk som hette duga. (Och här har vi en tjej som heter Duga! Ja, det är ju mitt namn…Målsman.) Och den är jag glad för. Och jag är glad för mina nya skor. Och jag är glad för mitt nya extrajobb. Och min groda. Och min grundkurd. Och mitt liv. Just nu kan man säga att jag helt enkelt är lycklig. Det är fullt upp och jag gillar det starkt! Blev för övrigt klar med mitt tredje kapitel till boken igår, precis enligt min tidsplan. Spricker av perfektion.

20120917-220614.jpg

2 Comments

Lägg till →

  1. Kul att det går bra för dig Linette! Lycka till med ditt nya jobb, kanske kommer och hälsar på på skopunkten (för det var där va?) någon dag! :)
    Får boka in lite shoots snart med! ;)

Kommentera

