Söndagspyssel

Idag är jag sugen på att ha det riktigt bra! Ladda batterierna inför kommande jobbvecka. Jag blir så sugen på att ta en weekend också när man ser andra göra det. Bara dra bort några dagar och se nåt nytt, äta lite gott. Lovely.
Idag tror jag att jag vill se någon gammal mysig amerikansk film och dricka juice. Plugga lite gyminstruktör och skriva lite också. O ville gå promenad sen också i naturreservatet som ligger en bit härifrån, det blir skönt att mjuka upp mina arma ben efter passet igår – träningsvärk deluxe! Älskar söndagar.

Bild från vår fina parmiddag igår.

20120923-103343.jpg

Kommentera

