Utmaning

Kom på gårdagens kvällspromenad på att jag vill utmana mig själv lite grann. Inte för att jag har ett långtråkigt liv – precis tvärtom faktiskt – men jag älskar ju förändring! Jag vill varje vecka göra något jag inte brukar som kan föra mig närmre mina långsiktiga mål. Det kan vara att kontakta någon person/något företag, förbereda ett mail, börja skriva på en föreläsning, kolla upp en utbildning, söka ett jobb, köpa någon bok, etc. Haka gärna på! Jag kommer nog inte utvärdera detta slaviskt utan mer få in det i min livsstil att ganska ofta tänka utanför ramarna och göra något som känns lite wild & crazy. Låter det inte kul?

Jag startar denna nya idé med att skriva ett mail till en känd person och ambassadör för just ämnet kvinnomisshandel. Spännande!

Kommentera

