Fjärde kapitlet – check!

Skrev precis klart mitt fjärde kapitel! Känns otroligt bra. Jag kommer ha ca 6 kapitel + prolog & epilog, samt skriva iordning mina egna och andras erfarenheter. Det är ungefär hälften av jobbet kvar men att nu ha färdigskrivna kapitel känns som en lättnad. Mitt mål är att jag ska känna mig ”färdigskriven” innan jag fyller 22 (den 23:e dec). Det blir tufft med allt jobb jag har nu men jag klarar det. Bara man ger sig fan på något så går det! :)
Jobb ja, nu blir det dusch och fix sen Skopunkten. Man får anstränga sig som bara den när man är där – vill ju köpa halva butiken!

Kommentera

