Ledig

Jag tog mig ledigt idag. Jag var tvungen att bara få sova ut, läsa, bada, äta bra mat och göra precis det jag kände för i stunden. Idag har det inneburit att läsa bok i badkaret i två och en halv timme och sedan pluggat lite mer till gyminstruktör. Så slappt, skönt och välbehövligt för min arma, stressade kropp. :) Massagen igår gick bra och löste upp en hel del. Är skönt öm i ryggen och nacken idag. Tack Rebecca!

Förresten måste ni läsa Åsa Larssons böcker! Läste ut hennes femte nu ”Till offer åt Molok” och jag tycker hon är så jäkla grym! Hon skriver så fantastiskt beskrivande och thrillerhumoristiskt utan att vara rädd för att använda hårda ord som berör. Författarskap i sitt esse.

Dagen fortsätter med en sväng på staden med Veve, vi ska förbereda inför helgen då vi lämnar staden för att bara vara lediga och ladda batterierna. En sväng till Gekås på fredag gör nog susen för mitt enkelriktade sinne! ;)

En liten vardagspepp om att du kan om du ger dig fan på’t!

Kommentera

