Resultat

Det känns lite vemodigt på nåt sätt att inte se mer resultat (kropps/träningsmässigt) för jag hade planerat att deffa fram till nu ungefär. Men jag har verkligen inte kämpat för det så jag är inte förvånad, bara lite besviken på att jag inte fortsatte. Men man måste ju prioritera ibland (tyvärr), dygnet har bara 24 timmar och kroppen måste ju sova mellan allt jobb. Nu däremot har jag inga ursäkter för att inte köra järnet (förutom andningen och den ska inte få hindra mig) – då trivs jag allra bäst! No pain – no gain.

20121112-101327.jpg

Kommentera

