Tandis

Besöket hos tandläkaren gick bra! Hade inga hål och väldigt lite tandsten. Fick beröm av min läkare för att jag hade skött mina tänder så bra senaste året, jag fick klistermärke om jag ville ha. ;) Ni kan ju tänka er hur glad en så berömkåt flicka som jag blev! Belöning innebär att: jag kommer upprepa beteendet. Plackers + flux gör susen!

Nu har jag precis ätit god qourngryta till lunch och om en timme väntar träning! Idag blir det överkropp. Känns helrätt att köra utan schema och bara gå på känsla, tror det passar mig bäst. Jag vet ju hur jag ska träna de olika muskelgrupperna så det är ju bara bra med variation. :) Funderar ni på att skita i träningen idag? Gör inte det. Lite inspo till er kommer här.

Kommentera

