Ökar

Det är kul att det är så många som hittat hit! :) Jag fortsätter väl köra på men om ni vill läsa om något mer/annat så säg bara till, jag är flexibel. ;)
Twilight igår var fantastiskt. Snart kan man väl äntligen köpa boxen också. Jag mår så bra av de filmerna. En annan sak jag önskar mig i julklapp är Terese Alvéns nya bok ”Viktig – från matmissbrukare till träningsförebild”. Älskar att läsa om miserabla perioder och händelser i personers liv. Tips på såna böcker mottages tacksamt. :)
Idag har jag skön träningsvärk och kör en vilodag, så när som på promenaden ikväll. Först lunch på stan och jobb på Actic.

20121114-110852.jpg
Vackra Linköping.

Kommentera

