Kändiskåt

En utmärkande (och enligt min sambo tröttsam?) egenskap hos mig är att jag är enormt kändiskåt! Minsta lilla F-kändis och jag går i taket. Jag blir så avis när några kompisar står och kramas med Bonde-Bengt (med kamelerna ni vet) bara några hundra meter härifrån. Det är fasen att man aldrig kan befinna sig där det händer. ;)
Undrar vart detta kommer ifrån?! Det är nog tur jag inte bor i Stockholm…

Nu ska jag fortsätta läsa boken ”Trasig” om en tjej som varit utsatt för övergrepp och våld sen ålder 3. Jag dras kraftigt till trauman av olika slag! Men efter jag läst ut den ska jag bryta av lite med Obamas bok, ska bli spännande. :)
Imorgon ska jag skriva bok i timtal! Och förbereda mig inför föreläsning (om kvinnomisshandel) hos en gymnasieklass på onsdag. :)

Kommentera

