Instruktör

Idag har jag varit instruktör till både O (lite iaf) och mamma. :) Det är riktigt kul att lägga upp olika program och se till att vikten och tekniken är rätt. Men det jag gillar allra bäst med det är att få tjata och gapa: ”två till! Kom igen!” Mina pass ska ge träningsvärk. Punkt slut. ;) Jag blir ju så satikens träningssugen själv! Har inte ”hunnit” idag så längtar till passet imorgon, även om jag får träna själv för att O jobbar.

En vecka framöver ska vi hålla gröna eller gula dagar så att vi är värda utekvällen vi planerat nästa vecka. Så skärpning fram till dess! ;) Inspo till oss duktiga:

20121120-211744.jpg

Kommentera

