Drömmer mig bort

Godmorgon på er! Somna tidigt – vakna tidigt. Det är iallafall tidigt för oss en helg att vakna innan 9, även om O försöker somna om. ;) Inatt drömde jag om vår semesterresa i fjol, till Kos. Bara att jag inte kunde hitta O när jag väl kommit fram?! Till slut fick jag reda på att jag åkt utan honom och att han skulle vara hemma. Men det gjorde så fysiskt ont att vara där utan honom så precis när paniken i drömmen eskalerade vaknade jag. Det kändes som man vaknade ur en mardröm, svettig med hög puls, men sen när jag kände honom bredvid somnade jag om på 10 sek. Den lilla drömmen gjorde dock att jag blev fruktansvärt sugen på sommar och sol. Iskalla drinkar vid poolkanten med solbrillorna i högsta hugg. Åh, vi ska åka dit igen…

20121124-091136.jpg
Utsikt över vårt hotellområde.

20121124-091230.jpg
Utflykt i buggyn, där trivdes man bra.

20121124-092023.jpg
Min snygging som blir så orättvist brun så fort en solstråle säger hej! ;)

Kommentera

