Passion for fashion

Som ni kanske vet har jag ett enormt intresse för mode, kläder och allt som hör till men som ni säkert också märkt har jag inte haft tid/ork till att utveckla det nånting. Jobbar man på gym och tränar övrig tid är håret alltid uppsatt i tofs och högklackat är någon avlägsen tanke som ruttnar bort. Men nu har jag bestämt mig för att trotsa det! Jag tänker TA mig tid för att vara så snygg jag kan, så ofta jag kan. För jag måste säga att jag tycker det är enormt roligt att styla och framför allt se att resultaten skiljer sig så olika från dag till dag. I love it. Nu gäller det bara att inte shoppa upp hela min matbudget bara för man får en nytändning på kläder. Men det lär jag inte göra – är det något jag har så är det disciplin (eller var det fantasi…?).

Kommentera

