Måndagsrutin

Det är nog den viktigaste rutinen. Det är den som sätter standard för resten av veckan känns det som. Alltså kommer den här veckan bli perfekt. :)
En timmes morgonpromenad, uppfriskande dusch, bautafrukost och bekväma kläder på – jag är redo! Jag ska ta mig an nästa förlorade kapitel och göra det dubbelt så bra som förra gången. Har även hakat på min andra hälfts mål om att klara 10 chins i juni, bara köra! För att sätta upp delmål bör vi klara ca 2 st mer varje månad. Ska testa idag hur många jag kan göra men tror jag knappt klarar en så det ska bli riktigt kul att se utvecklingen! Kom ihåg att skillnaden mellan en dröm och ett mål är en plan. ;)

Kommentera

