Julmusik

Första julklappen inhandlad och julmusiken skrålar ur högtalarna! Inte riktigt, men den är på i bakgrunden nu när jag ska skriva. :)
Vardagen går både fort och långsamt these days. Jag kan avslöja att jag väntar på ett besked som kommer nästa vecka och det är segt att vänta men som sagt, ibland går det fort! Spännande. Ni ska få veta så fort jag vet. Nu frågade O om vi ska gå till stan och fixa lite så nu måste jag göra mig lite snygg – kom ihåg mitt ”snygg-löfte”! ;) Vi hörs sen igen!

Kommentera

