Tänk inte

Idag har jag försökt att inte tänka nånting. Det är skönt att ha helt tomt i huvudet och bara gå på känslor. Men i en sån här känslig period skulle jag verkligen behöva min gamla psykolog Stina! Hon var så duktig och hjälpte mig verkligen. Nu har jag inget särskilt att bearbeta men det vore bara skönt att prata med henne och få hennes synpunkter på mina små vardagsproblem. Synd att hon har flyttat. Får försöka tänka mig in i vad hon skulle sagt om jag hade pratat med henne just nu. Hoppas allt är väl med henne, hon är verkligen den bästa jag träffat på av alla psykologer och terapeuter.

Pratar med Slippa nu på FB, längtar tills hon kommer hem till mig. :) Suger att hon bor i Norge och att träffas nån gång var nionde månad, men samtidigt känns det bra att hon har massor för sig. Alltid nåt kul att berätta och jag lever lite genom henne på något sätt. Jag behöver liksom inte flytta på mig utan hon är så nära mig ändå så jag har ändå på något litet vis upplevt det där. Haha, snålt kanske ni tänker men det känns verkligen så. :)
Såhär snygga var vi (och min bror) för många år sen:
Slippa

Hoppas ni har en trevlig lördagskväll! Särskilt ni i Håkans stuga, låtsas att vi är där!

Kommentera

