Föreläsning

Imorgon bitti kommer jag befinna mig på Folkungaskolan i en klass med andraringare och föreläsa om relationsvåld. Det roligaste är när de frågar och intresserar sig mycket efteråt. Jag pratar bara någon halvtimme men det brukar dra iväg till någon timme för att vi tar upp olika saker som de undrar över. Spännande och framför allt viktigt! Imorgon får jag och ni reda på något mycket spännande som gäller min närmsta framtid, håll utkik!
Har inte hunnit lägga upp något från boken än men det kommer så fort jag har tid. :)

Kommentera

