Sömnlös

Goddagens fredag! :D Haha, det är nästan skrattretande att jag knappt kunnat sova nånting de senaste två nätterna och ändå inte är trött nu. Helt slut i kroppen, men inte trött. Ligger och planerar julrim och lekar för mina söta brorsöner när de kommer hit på min födelsedag. Och inatt gick jag upp och pysslade vid 02,45. Här är resultatet.

20121207-092457.jpg
Sorry för dubbeluppdatering Instafolk!

Följ mig på Instagram för att se precis allt jag sysslar med: @linettestridh

Det känns tråkigt men jag kan ju helt enkelt inte träna idag när kroppen redan är slutkörd och ur balans. Det skulle vara dumt. Så jag får handla och baka istället! Inte mig emot. :) På tal om dåligt immunförsvar kommer jag ihåg en av alla gånger jag haft halsfluss, för tre år sen. Jag hade precis avslutat min Kåvepeninkur (<3) och går på ett vattengympa-pass. Tre timmar efter det har jag fått tillbaka flussen. Efter det har jag lärt mig att lyssna på min kropp lite mer och inte vara så envis. ;)

Vid lunch kommer Rebecca för att äntligen genomföra andningsmassagen på mig, så välbehövlig! Igår var värsta dagen på länge. Så hoppas det hjälper rejält, det tror jag!

Ha en bra fredag sålänge så hörs vi sen igen! :)

4 thoughts on “Sömnlös

Kommentera

