Konsten att göra noll

Idag ska jag öva på konsten att göra ingenting! Och att äta! Magen kurrar som aldrig förr. :) Skulle åkt pulka men jag vill bara sitta still i soffan och äta och skriva bok. Så laddar jag batterierna.
Jag var helt skakig och illamående efter träningen igår, vet inte om det var kombon av för lite mat och sömn de senaste dygnen. Men så fort jag fått i mig underbar lax och skrattat ihjäl mig hos sväronen en gnutta kändes jag som en ny mänska. Riktigt mysigt. :) Såg en pingvinfilm igår – de är ju så söta och häftiga! Vet att min syster gillade pingviner ett tag så hon kan skriva under på det. ;) Förstår inte hur de kan överleva -70 C. De ger sig inte i första taget! Riktiga fighters.

Två veckor kvar till födelsedag och jul – mycket roligt som händer i december. :)

20121209-125545.jpg
Utsikt.

Kommentera

