Surprise

När jag kom hem väntade inte bara julgran utan Mingmat, levande ljus och torr äppelcider. Vilken fantastisk karl jag har. <3 Haha, det är så roligt när han överraskar mig. Så nu är vår vackra gran klädd och flera paket har hittat sin rätta plats. I år är till och med O 100% nöjd med granen. ;)

Surprise
Vasavägen

Vill tipsa er som känner ångest, över julmaten som hägrar, om ett inlägg från Terese Alvén. ”Idag är jag så otroligt tacksam att jag har besegrat min sjukdom och är en hälsosam person som äter det jag vill – både nyttigt och onyttigt. Jag får inte ångest över mitt matintag och jag räknar aldrig kalorier eller låter en måltid styra över mina känslor.” Jag tycker det stycket beskriver så bra hur man som frisk person borde tänka om mat och träning. Man njuter av det livet erbjuder samtidigt som man försöker hålla sig till en balans som fungerar i vardagen.
Imorgon blir det bröst & triceps. Efter det 15 min löpning och nedvarvning i form av balansövning på boll. Bra balans det där! :D

Kommentera

