Student

Kära vänner, nu kan jag meddela det jag väntat på bra länge – jag kom in på beteendevetenskaplig grundkurs! :D Den pågår ett år (heltidsstudier). Planen är att ta fil.kand. i beteendevetenskap vilket man gör efter 3 år. Eftersom jag redan har pluggat ett halvår vilket jag kan räkna med återstår 2 & 1/2 år. Så efter BVG har jag 1 & 1/2 år kvar, då ska jag förmodligen inrikta mig på sociologi. Det känns så rätt och spännande! Jag är taggad! Längtar till januari. :)

IMG_0703Mitt förra LiU-kort.

Om inlägget

-

2 Comments

Lägg till →

  1. Grattis!! (läste inlägget för ett tag sen men glömde bort att skriva nåt) Tror kursen kommer passa dig hur bra som helst! Tobbe läste den kursen för ett par år sen, så säg till om du behöver köpa några böcker. Kram :)

Kommentera

