VS

Längtar till VS 2012 sänds i Sverige! Magiskt. :)

20121212-100927.jpg

Det blev skön sovmorgon (är ju helt ledig idag så får passa på!) men nu ska vi upp och käka frukost för att sedan bege oss mot le gym! :)

Det är väl ingen som undgått den hetsiga pepparkaksdiskussionen… Finns inte mycket att säga där, förutom – SKÄRP ER! Pinsamt att Sverige ska hålla på och traggla med sånt år 2012.

12-12-12 idag ja. Hade jag fortfarande varit 19 år hade jag velat förlova mig med O idag. Det vill jag ju såklart nu också men det är viktigt för oss med perfektion, och det går ju upp lite i pris, så vi väntar lite till. ;)

Note to self: ät nyttig och god mat, träna hårt och lev livet. Det ska jag väl klara av idag! :)

Kommentera

