Lucia

Nu skriver jag ju inte så mycket om vardagspsykologi eller ens vad jag själv tänker just för att jag inte har någon inspirationskälla när det gäller det ämnet. Men tänk er när jag börjar plugga och läser om sånt roligt varje dag – då lär det komma upp en hel del texter om både psykologi, pedagogik och sociologi. Jag är en sån som behöver lite inspiration för att hela tiden utvecklas, därför tänker jag satsa på utbildningar, kurser, seminarier och workshops i framtiden – just för att hela tiden komma framåt. Så jäkla kul. För det behövs inte mycket input för att desto mer ska komma ut, någon eller något behöver bara starta det där klotet med att sätta en liten snöboll i rullningen, sen klarar jag resten själv. ;) Längtar.

Nu är jag hungrig! Ovanligt va… ;)20121213-103849.jpg

2 thoughts on “Lucia

Kommentera

