I want to

Detta stämmer verkligen.

20121220-085743.jpg

Som igår när det blev lite strul med tider på jobbet och jag verkligen ville träna. Jag hade kunnat ta det som en ursäkt och struntat i det men jag ville verkligen och då löste vi det på ett halvbra sätt så jag ändå fick min träning. Och vill man, som jag ofta vill, ha någon speciell maträtt – då ser jag ofta till att fixa den oavsett vad det är för tid på dygnet eller hur dyra ingredienserna är. Samma sak när man inte känner för att umgås med den där kompisen man stämt träff med, då kommer det gärna fram en ursäkt för att man helt enkelt inte vill.
Man agerar efter magkänslan och det kan ta en långt. Har man en stor affär på G, ett helt nytt jobb, en föreläsning, ett möte, en nyanställningsintervju, en affärsidé, allt kan ju faktiskt bara gå på två sätt – antingen så gör du det eller så gör du det inte. När man följer magkänslan, tror jag att det oftast blir ”rätt”. :)

Kommentera

