Vampyr?

Saker jag inte kan få nog av (utan inbördes ordning):
– Jordgubbar
– Skor
– Olle
– Apelsinjuice

Saker jag kan få nog av:
– Den här förbannade isen som gör att man ser ut som Bambi
– Den här förbannade nysnön som är i maskopi med isen och gör det ännu svårare att gå ordentligt
– Mina tröttröda ögon som tillsammans med min nya ”vinter-foundation” bildar ett vampyrliknande ansikte. Kanske skulle ringa Pattinson…?

Lite update från mig. Hoppas ni får en skön lördag. Iväg och träna med er! :)

20121229-082718.jpg
Okej, det syns inte så mycket här men i bra ljus så!

Kommentera

