Andra bullar

Idag blir det däremot andra bullar. Vi ville ju gå långpromenad igår men O är sjuk så vi låg ju mest i soffan hela dagen. Och idag skulle jag tränat med mamma men hon hade också feber! Bara jag som hållit mig frisk, så därför ska jag köra lite klassisk hemmaträning idag. Det känns knappt som det gills bara för man är så van vid att lyfta tungt på gymmet men det är faktiskt extremt viktigt med funktionell träning och det krävs enorm styrka att orka med ett intensivt pass. Iallafall för mig som knappt klarar fem ordentliga armhävningar. ;) Så det blir perfekt en dag som denna.
Det tar tid att uppnå resultat, men gör du allt du kan varje dag kommer du närmare målet än du var igår. Delmål, tålamod och motivation. That’s what keeps you going!

20130102-104616.jpg

Kommentera

