Åh nej!

Hade bestämt träningsdejt med Veve idag som ni vet. Vad händer? Jo, på första gången på ett halvår har jag blivit smittad av O. Så nu ligger jag här med halsont och huvudvärk. Har ingen feber men träning är ju bara att glömma. Så extremt typiskt. Det blir inte bättre av att jag kollar massor fitspo på Instagram heller, ntååh! Ja, ja… Jag får vila och skriva bok istället, det har jag också längtat efter. Hoppas jag orkar jobba sen, det måste jag.

Ska bli så kul att börja plugga, ser fram emot hela min livsstil. Planen är att ha full fokus på just plugg och kost & träning. Allt annat kommer i andra hand. 2013 lookin’ good!

20130103-090510.jpg

Kommentera

