Sjukstugan fortsätter

Japp, såhär har jag det. Dagens sängbord.

20130107-104002.jpg

Inte så trevligt. Fördelen är att ligga och lyssna på Disneymusik och spela det roligaste spelet som finns: Flow. :) Och smida massa planer för framtiden. Det ska t.ex. bli mycket intressant att börja sälja in boken till förlag. Jag har en plan där, ska bli kul att se hur mycket jag måste ändra den och hur mycket tålamod som kommer krävas av mig. Jag är iallafall helt säker på att jag inte ger mig, ut ska den om jag så ska göra det själv! :) Det är en hel del småpyssel kvar men den har ju ändå börjat få sin slutgiltiga form. Det svåraste just nu känns som att välja egen erfarenhet att skriva om. Ska börja med en längre egen berättelse nämligen, hmm… Finns så många att välja på och jag vet inte vilken som anses värst som jag ändå kan skriva om. Får klura ut något och kanske skriva flera och välja senare. Ni kanske får hjälpa mig! :)

Kommentera

