1000

Det går inte att förklara i ord hur bra min Olle är, det kan bara upplevas. Vi firar 1000 dagar idag och vad gör han? Köper en akustisk Ibanez till mig. Blev helt rörd när jag fick den, haha det är något visst med musik. Fantastisk fin, svart gitarr. Tack min älskade. Har redan spelat sönder mina fingertoppar, kan knappt skriva på datorn. ;) Det ska bli såå kul att sitta och klinka och lära mig spela bättre. Passar perfekt att sitta vid LP-spelaren och spela med i Beatles och Gyllene Tider. Jag gillar min tillvaro starkt! Ollinette är bäst.

Guitar manAll you need is love.

2 thoughts on “1000

Kommentera

