Varför kan jag Thorleifs?!

Jag har på säsong 3 av Böda camping i bakgrunden (det är mysig stämning!) och i ett avsnitt är dansbandet Thorleifs med. Välbekanta toner dyker upp och jag börjar sjunga med… Vart fasen har jag hört deras musik undrar jag?! Det är mycket jag glömmer men låttexter sitter som berget oavsett när och var jag hört dem tydligen! ;D Men allra roligast tycker jag det är med raptexter som man nästan vrickar tungan på när man sjunger med. Riktigt skönt att sätta en sång text. Synd att jag inte har rösten för det och blir svettig så fort jag vet att någon hör mig sjunga, jag hade gillat det annars. Jag får spela och sjunga inom husets väggar här, har ni tur kanske ni bjuds in någon gång. ;)

DSC05411Min scenförklädnad i ett annat liv som pop star?

Kommentera

