Mamma Mia!

Haha, jag kan inte låta bli min fina present vilket gör att mina vänstra fingertoppar trasas sönder, måste vänja dem! ;) Måste vara hemma idag också! Nu har jag vart dålig en hel vecka, hoppas verkligen jag kan jobba imorgon. I helgen hoppas jag på en promenad och nästa vecka kanske man kan börja köra någon liten maskin. Nu får det banne mig vara bra! Fördel med att vara sjuk är iofs att man inte är sugen på något, dricker bara te och äter tinade hallon med kesella. Funkar för mig. :)

Nu ska jag försöka skriva lite medans bästa Mamma Mia! The Movie rullar i bakgrunden.

Mamma Mia

Kommentera

