Skinn

Fick ett par snygga skinnbyxor i julklapp av hjärtat som var för små, och så fanns inte den storleken jag ville ha hemma så vi fick vänta på att de skulle komma in. Men nu har jag äntligen fått hem dem, SÅ läckra!

OutfitOch som sagt, ursäktar igen för vår fula hallfärg som skär sig mot allt. Nog för att jag gillar grönt men de som målade den här hallen måste varit lite väl färgblinda.

Nu har jag varit på andra och sista shockwave-behandlingen. Det gjorde ganska ont för hon körde på rätt bra med den lilla kulsprutan, men det kändes också som det tog bra. Efteråt masserade hon så det hoppade ut fula ord ur munnen på mig, men även det kändes som det gjorde gott. Att jag har problem överhuvudtaget beror förmodligen på mina höga fotvalv. Det man kan göra är egentligen att försöka hitta bra skor och sulor som stöttar samtidigt som de inte förslappar. Keep up the good work helt enkelt och vara noga med vilka skor man använder i vardagen.

Kommentera

