Uppfostran

Har på Dog whisperer i bakgrunden. Jag blir så sugen på att uppfostra en egen liten vovve. Jag är väldigt laid back och accepterande i mitt sätt att vara, men eftersom jag vet att en hund behöver en tydlig, trygg ledare med regler kan jag självklart anpassa mig till det också. Och jag tror jag kommer gilla det som fasen! Det blir lite som att vara chef och det gillar ju jag, även om jag har en introvert personlighet. Jag vill ge beröm och kärlek och samtidigt visa vem som bestämmer. Jag älskar att utveckla den sidan hos mig själv. Med en hund får både jag och vovven utvecklas samtidigt som man får en ny underbar familjemedlem att bry sig om. Jag vill ha dig nu!

Vovve

Kommentera

