Varannan

Jag läste någonstans för inte så länge sedan ett skrivtips som jag försöker tillämpa en del. Skriv varannan lång och varannan kort mening. Då blir det ett skönt flow för läsaren och en mer lättläst text. Man kan enklare ta till sig det essentiella i texten. Jag är glad att jag snappade upp det, var det nu var ifrån. Har hjälpt mig en hel del!

Förutom boken är det enda jag kan tänka på mina biceps. Väx, väx, väx. Imorgon är jag äntligen så pass frisk så jag kan utföra det första träningspasset år 2013! SOM jag längtat! :D

Biceps

Kommentera

