Rainbow

Skulle skrivit för länge sedan men så började jag äta och städa och tvätta så det hanns inte med. Allt tar ju dubbelt så lång tid när man knappt kan gå. Men nu så. :)
Jag orkade knappt träna förut! Så jääkla loj i hela min kropp. Tydligen fick jag till ryggen ändå, kände förut att jag blivit trött i den så hoppas på värk imorgon! Måste hitta fler bra ryggövningar som funkar för mig.

Inväntar nu Veve för myskväll, det blir caesarsallad och kladdkaka! Magiskt för mina små smaklökar. Men först en kopp te och Disneyfilm, jag har aldrig sett Anastasia så den får det bli. Jag längtar ihjäl mig tills nästa vecka, då börjar skolan! :D Mycket spännande. Ett av målen 2013 är att ha minst G på alla skoluppgifter, det blir nog inga problem. Eftersom jag är så intresserad är det lättare att plugga till det och så kommer jag även ge mig fasen på det. Riktigt kul! :)

Skönt när man kan göra iordning sig lite om dagarna också, inte bara leva i träningskläder. Jag älskar den här maken! Ge mig produkter och kunskap!
Rainbow

Kommentera

