Känslosamt

Jag fattar inte att jag fortfarande inte kan tackla det här professionellt till 100%. Visst, nu skriver jag om mina egna upplevelser och det kommer väl alltid väcka jobbiga minnen men det var ju SÅ länge sen. Och jag kan ju prata om allt utan problem både inför och med andra men det är väl när jag sitter själv som jag faktiskt släpper fram känslorna. Hur som helst kanske jag skriver bättre när det blir såhär.
Always look on the bright side of life.

Huvudsaken är att jag kommer ta chansen att hjälpa andra att slippa sitta och må dåligt. Nu ska vi fan utrota den här sjuka maktleken, om hundra år ska folk säga ”relationsvåld? Oj, var det så vanligt?! Tur att det inte existerar idag”.

Women abuse

Kommentera

