Tacksamhet

Det är min stora känsla just nu. Jag sitter nämligen och pillar med de berättelser jag fått in från er fantastiska själar som delat med er av era hemska erfarenheter. Utan er skulle det inte bli detsamma, tack tack tack! Om ni läser det här vet ni också att jag är på G. Det tar tid att skriva och knåpa ihop allt och framför allt knyta ihop säcken men jag jobbar på det i princip varje dag. Så inom den närmsta tiden kan ni vänta er ett mail där ni får godkänna det jag valt ut.
Det är så viktigt med alla dessa olika berättelser just för att det ökar chansen att någon utsatt känner igen sig mycket i någon specifik händelse och därför kan stå på sig mer. Alla behöver stöd, särskilt de som tror att de är helt ensamma. Förhoppningsvis kan vi hjälpa många rädda och vilsna killar och tjejer med våra erfarenheter.

Så än en gång…

Tack

Kommentera

