Inspirationslös

Jag vill skriva, men jag vet inte vad?! Jag kan skriva om Marx kapitalismåsikter eller Durkheims eftersträvan av ”vi-känsla” i samhället. Det är den nivån men antar att det inte hör hemma i min blogg. Äh, jag skriver helt enkelt så fort jag kommer på något roligt att skriva om, jag vill ju att det ska passa in här! :)

Vi tog en runda på staden förut för att handla till kvällen, den utökades snabbt med en spontanöl på Bishops – mycket trevligt. De bästa festerna/upplevelserna är ofta spontana känns det som.
Vi
Alltså, det känns som mina trapezius har lagt av, jag kan inte hålla upp mitt huvud ordentligt och det värker ner i ryggen. Behöver ju egentligen rejäl massage men som student måste man faktiskt bortprioritera såna saker.

Nu blir det fortsatt skrivande, älskar helg.

Kommentera

