Hannibal the Cannibal

Det är några av mina absoluta favoritfilmer! Vi har på den första i bakgrunden medans jag skriver. Nu har vi tränat och ätit god mat från igår och klockan är bara 17! Man mår ju så himla bäst av att röra på sig! På vägen till gymmet känner man sig ofräsch och obekväm, på vägen från är man snygg och självsäker. ;)

Önskar jag hade mer tid om dagarna… Men jag läste nyligen något jag borde ta till mig, något om att tiden är ju detsamma, det enda man kan styra över är vad man lägger energi på. Dock känner jag att jag ju måste lägga tid på mat och träning för att det är ETT av alla mål och så måste jag lägga tid på skola för det är ytterligare ett, sen är det inte så mycket kvar. Men jag försöker skriva så ofta jag kan, vill bli klar NU! :)

Lin1

Kommentera

