Helg

Äntligen helg! :) Idag följer jag med O på jobbet, precis som när man var liten. ;) Mysig start på en skön helg. Ikväll åker vi till Huskvarna och blir kvar till söndag. Även om jag känner att jag snart behöver piffa till mig och dra på mig klackar är det ändå skönt att leva i bekväma sportkläder helgen ut. Vi hörs mer sen, ha en bra fredag! :D

PS. Läs om Goffmans dramaturgiska perspektiv gällande bl.a. människans interaktion för hög igenkänningsfaktor, riktigt intressant.

20130208-122143.jpg

Kommentera

