En trött sak

Jäsiken så trött jag blev nu! Det var nästan så jag var på väg att ge efter när jag låg i soffan. Men jag satte mig vid datorn nu istället. Tänkte göra mig iordning lite snart och gå till mamma, vi ska ju fira brorsan ikväll. Fast det är nästan så jag inte vill gå ut mer någonsin – det var så himla kallt när jag cyklade hem!! Jag har faktiskt skrivit upp det på min idélista: varmt mode för frusna tjejer! Idag kan man ju knappt vara snygg och varm samtidigt. Lite tråkigt att leva i dubbla stickade tröjor liksom. Så det vore bra att hitta ett sätt att klä sig snyggt på som samtidigt håller en varm. Där har vi en utmaning! ;)

photoJag och min goda lunch: zuccini, biff och tzatziki!

Kommentera

