Schemafri

Eftersom jag ska vara borta från skolan tors+fre fick jag en individuell kompletteringsuppgift. Jag tänkte vara så effektiv att göra den idag när jag är schemafri så kan jag vara ledig med gott samvete sen hela helgen. Vad häftigt, om två dagar ska jag få gå på min första konsert! Hoppas man ser Brandon tydligt!! :D Det blir en upplevelse att sent glömma. För att inte tala om hotellfrukosten! ;)

20130226-072842.jpg

Idag säger vi grattis till min störstasyster Helene som fyller år! :D Vi får fira dig i helgen. :) Puss från minstasyster

Kommentera

