Brev till mig själv

Jag och BFF var lite sentimentala ikväll och tänkte på hur bra vi faktiskt har det.

Inte för det känns som någon mening med det men man kan ju få drömma om vad man skulle velat sagt till sig själv som 14-åring. Eller tvärtom, det hade vart roligt att idag läsa om ett brev från mig själv som 14-åring! Oh herregud, det hade nog stått mycket om kärleksfantasier och smink och sånt. ;) Och skulle jag istället ge mig själv brev från idag skulle det stå att… Nej. Man vet ju inte exakt vilka faktorer som har spelat in när det gäller vart jag har hamnat idag så jag skulle inte röra runt i mitt tidigare liv – även om jag fick. Jag är nöjd över precis det som hänt, trots allt, för det är ju det som har resulterat i min fantastiska nutid. Det ska vara lite kärvigt sådär fram och tillbaka, då förstår man vad som verkligen spelar roll. :)

Kommentera

