Det är alltid för tidigt att ge upp

Det tyckte jag var en rolig omformulering. :) Stämmer väl! Igår åt jag ca 20 bitar godis, det var precis vad jag behövde både för att må bra för stunden (ni såg ju hur dåligt jag mådde av att behöva läsa den där boken!) och för att fortsätta kämpa. Och eftersom jag ätit så bra under dagen överskrev jag inte ens 2000 kcal. :) Jag räknar ju vanligtvis inte men jag kände att jag ville få något hum om vart jag hamnade.

Idag är det ju snö här i Linköping, mindre kul. Så det blir buss till skolan så man inte halkar omkull men ikväll går vi till och från träningen. 40 min dit och lika långt hem.

Nu måste jag fortsätta med boken – går faktiskt lite lättare idag. ;)

20130313-094916.jpg

Kommentera

