Schema

Hm! Jag kanske är bortskämd med att ha ett space på någon dag mellan tentan och nästa kurs men den här gången har vi tydligen första föreläsningen dagen innan tentan?! Taskigt. Den behöver man ju verkligen till att repetera det sista. Men men, så är det att vara vuxen. ;)

Kände att jag ville ha mycket tid till att plugga och fixa boken så det får bli hemmaträning eller PW ikväll istället. :) Nu har jag precis ätit fisken från igår, riktigt gott! Kul med svensk, hemmalagad mat ibland ändå.

Hela helgens stora utmaning består i att ge fasen i godis och annat underbart som inte är bra för formen. Hittade ett tips på nyttigare brownie. Tror inte jag kommer göra den (jag håller mig till mina bananer) men kanske längre fram. Säg till om ni testar och tycker den är god!
Blanda cashewnötssmör, cashewnötter, agavesirap, dadlar, havssalt, kakao och kokosolja. Författaren skrev att man skulle gå lite på känsla och det brukar ju funka inom de flesta områden i livet. :) Och så antar jag att det är en sån variant där man ställer det i frysen/kylen ett tag och sen hackar bitar av. Smakligt fredagsmys!

Kommentera

