Program

Tänkte vara mig egen PT och lägga upp ett sexveckors-program som börjar på måndag. :) Nu har jag ju kört på bra och fått in grunden så nu tänkte jag strukturera upp det och planera lite mer. Både gällande träning och kost. Kommer nog fortfarande inte räkna några kalorier utan mer skriva upp förslag på mat som jag kan välja från, jag tror man kommer långt på sunt förnuft. :) Det blir roligt att pilla med i helgen.

Nu sitter jag och pluggar en timme till innan jag ska möta Veve på stan. I eftermiddag ska hon hjälpa mig med boken! :) Det behövs ett par extra ögon ibland! Och ikväll äter vi fiskgratängen jag svängde ihop nyss, den blev faktiskt jättegod – älska lax!

photo

Kommentera

