Tjat

Jag tycker det är så uttjatat med alla visdomsord som är så självklara (men säkert nödvändiga). Det där om att man ska ha roligt på vägen och tänka på att framgång inte bara är ekonomisk frihet utan också bra relationer och god hälsa. Kan tänka mig att det tjatas om detta just för att det är så lätt att glömma bort och tappa fokus när man väl är ”där”. Men jag blir så glad när jag hittar motivation som går bortom de vanligaste fraserna. Nu tror ni förstås att jag har någon sån att visa er men näh! Det är så sällsynt. Egentligen borde jag ju skapa sånt själv. Hmm… Lovar att skriva så fort jag kommer på något! :)

Idag har jag äntligen färgat håret iallafall! Visar samma bild som på Insta. Och imorse hann jag plugga en del från sängen. Men ingen träning blev det idag. Får passa på att ladda batterierna nu innan monsterveckorna sätter igång. :)
6 styrkepass + 4 promenader/vecka i 8 veckor samt noll alkohol och skräpmat. Det blir tufft men samtidigt riktigt kul. Snacka om att köra beast mode och ”inte tänka, bara göra”. ;)

photo

Kommentera

