Intervall

Hmpf! Mina inlägg huggs av mitt i en mening ibland som ni kanske märkt. Det händer bara när jag bloggar från mobilen (nähä?! Sämst iPhone) och som tur är får jag ju ny snart så får hoppas det löser sig då. :)

Idag har jag varit hos mormor en sväng som sagt och är mer än fullproppad. Fy vilken godishelg påsken är! Jag är mer än redo att börja köra beast mode imorgon – jääkligt gött! Tornet har stängt imorgon och jag och My ska plugga inför onsdagens tentan så jag funderar på att köra ett intervallpass utomhus utöver morgonpromenaden. På eftermiddagen, kvällen. Tror det får bli så. :) Ska kolla upp något bra intervallschema som passar (och utmanar) mig.

Vill också tipsa om en tjej som skriver om hälsa och kost, tyckte hon hade lite roliga och lätta recept. By Ninni – kika.

Intervall

Kommentera

