Dås

Jag har känt mig lite dåsig idag, lite ont i halsen och seg i kroppen. Jag tänker alltid när någon är sjuk att det bara är en ursäkt för att man inte orkar träna men när man själv är det känner man att man faktiskt borde ta det lite lugnt. ;D Så idag har jag ”bara” gått två PW och så får jag känna efter imorgon kväll om jag tränar hårt eller bara går promenix. :) När jag mår såhär halvdant kan jag ju lika gärna gå ut och få luft – bryter det ut så gör det. Men det får det inte, jag ska ju inte vara sjuk igen förrän i vinter! Ska äta lite fruktsallad med ingefära och lime nu, hoppas det hjälper till att kurera mig en aning.

Har gått bra med plugget idag! Känner mig faktiskt 100% redo inför tentan. Nu sitter jag med boken, skönt att se ljuset i tunneln! :)

På fredag ska jag träffa Slippa igen! :D <3 Myshelg med henne och Per kommer sitta fint.

Första dagen utan alkohol och snabbmat avklarad – inte svårt alls. ;)

Fruktsallad

Kommentera

