Done and done

Sådär då! Vilket flow jag har haft idag! Resultatet av dagens extra kreativitet blev ett matschema, 20 min intervall och ett spännande möte på torsdag! Säger mer efteråt. :)

Jag tycker alltid det är skönt att tänka på att alla man möter och ska ”visa upp sig för” trots allt bara är människor. Varken mer eller mindre. Och jag försöker alltid tänka utanför ramarna när det gäller t.ex. jobb och liknande. Det är människor med känslor och intryck, precis som du, det finns alltid rum för att göra sig sedd även om det betyder att du ”bryter mot reglerna”. Man ska våga göra annorlunda/fel och testa lite. Det blir en bra mycket roligare vardag då! :) Det finns inget att förlora.

Som ni förstår mår jag redan bättre i förkylningen och jag tror helt enkelt jag behövde röra lite på mig för att övertyga mig själv om det. Imorgon tänkte jag skriva G på tentan och sen köra veckans första styrkepass efter lunch. På kvällen ska vi fira Miami som fyller år (egentligen i helgen men då lyxar hon till det med Arken i Gbg) så det blir ännu en rolig dag. Haha, positiviteten själv. En kropp full av liiv!

20130402-221222.jpg

Kommentera

