Veckans slut

Har jobbat klart för i helgen – blir ju tradigt att stå sådär och fråga alla om de har IKEA family-kort men men, det ger lite extra cash som behövs i en students plånbok. :) Nästa vecka kan jag visa er också vad jag var på för roligt i torsdags! Jag är själv nyfiken.

Jag är tyvärr lite förkyld-seg igen men imorgon kör vi träning – om inte själv så ska jag coacha Olle. Måste få känna gymstämningen! ;)
Resten av min underbara söndag spenderas framför sista Twilight med mitt hjärta.

Kommentera

